Τα pickup οχήματα ή «αγροτικά» όπως τα γνωρίζει και αναφωνεί ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα, έχουν συρρικνωθεί σε μεγάλο βαθμό ως προς την προσφορά των μοντέλων. Πριν από λίγα ή πιο πολλά χρόνια υπήρχε μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα, ικανή να καλύψει κάθε πιθανή ανάγκη.

Τώρα αυτά που διατίθενται είναι το Ford Ranger, το Isuzu D-Max, το Mitsubishi L200, το Toyota Hilux και το πιο «ιδιαίτερο» Jeep Gladiator. Να θυμίσουμε ότι πριν υπήρχαν μοντέλα όπως τα Nissan Navara, VW Amarok, Mercedes X-Class και πιο παρελθοντικά το Mazda BT-50 και το μικρότερο όλων, το Fiat Strada.

AgroPublic | εικόνα 1

Άρτι αφιχθέν στην εγχώρια αγορά είναι το κορυφαίο στην γκάμα Hilux GR Sport. To ολοκαίνουργο Ranger με τον 2λιτρο ντίζελ θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στις αρχές του νέου έτους, ενώ προς τα τέλη του 2022 να ξεκινήσει το λανσάρισμα του 2ης γενιάς Amarok. Να υπενθυμίσουμε ότι τα νέα Ranger και Amarok θα μοιράζονται πολλά στοιχεία, αν και εξωτερικά αναμένεται το VW να διαφοροποιείται από το αδελφό Ford.

AgroPublic | εικόνα 3

Όσον αφορά τα υπάρχοντα pickup, όλα πλην του Gladiator, έχουν αρκετές εκδόσεις αμαξώματος. Το Ranger είναι μόνο 4×4 με επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα και σε τιμές που ξεκινούν από 38.318 ευρώ το 2.0 λτ. 170 PS και από 49.617 ευρώ το 2.0 λτ. 213 PS. Το D-Max διατίθεται με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα σε 4×2 (μόνο το Regular Cab) και 4×4 όλα τα υπόλοιπα. Οι τιμές του ξεκινούν (με φόρους) από 25.300, 30.900 και 32.600 ευρώ αντίστοιχα.

AgroPublic | εικόνα 2

Σε κάθε περίπτωση κινητήρας είναι ο 1.9 λτ. των 164 ίππων.Το L200 προσφέρεται και αυτό με επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα, μόνο 4×4 και με κινητήρα 2.2 λτ. 150 PS. Τιμές αναφέρονται μόνο προ φόρων, με εκκίνηση τις 22.575 ευρώ. Το Hilux έχει εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα, σε τιμές από 27.720, 32.840 και 38.430 ευρώ αντίστοιχα (με φόρους). Όλα έχουν τετρακίνηση, εκτός από το μονοκάμπινο το οποίο είναι και 4×2. Οι πιο απλές εκδόσεις εφοδιάζονται με τον 2.4 Diesel 150 PS και οι πιο δυνατές με τον 2.8 Diesel 204 PS. Όσο για το Gladiator τροφοδοτείται με V6 Diesel 3.0 λτ., ισχύος 264 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Φυσικά είναι 4κίνητο και αποκλειστικά 2κάμπινο, ενώ κοστίζει από 59.900 ευρώ.

AgroPublic | εικόνα 4

Όσον αφορά τα υπάρχοντα pickup, όλα πλην του Gladiator, έχουν αρκετές εκδόσεις αμαξώματος. Το Ranger είναι μόνο 4×4 με επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα και σε τιμές που ξεκινούν από 38.318 ευρώ το 2.0 λτ. 170 PS και από 49.617 ευρώ το 2.0 λτ. 213 PS. Το D-Max διατίθεται με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα σε 4×2 (μόνο το Regular Cab) και 4×4 όλα τα υπόλοιπα. Οι τιμές του ξεκινούν (με φόρους) από 25.300, 30.900 και 32.600 ευρώ αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση κινητήρας είναι ο 1.9 λτ. των 164 ίππων.Το L200 προσφέρεται και αυτό με επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα, μόνο 4×4 και με κινητήρα 2.2 λτ. 150 PS.

AgroPublic | εικόνα 5

Τιμές αναφέρονται μόνο προ φόρων, με εκκίνηση τις 22.575 ευρώ. Το Hilux έχει εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα, σε τιμές από 27.720, 32.840 και 38.430 ευρώ αντίστοιχα (με φόρους). Όλα έχουν τετρακίνηση, εκτός από το μονοκάμπινο το οποίο είναι και 4×2. Οι πιο απλές εκδόσεις εφοδιάζονται με τον 2.4 Diesel 150 PS και οι πιο δυνατές με τον 2.8 Diesel 204 PS. Όσο για το Gladiator τροφοδοτείται με V6 Diesel 3.0 λτ., ισχύος 264 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Φυσικά είναι 4κίνητο και αποκλειστικά 2κάμπινο, ενώ κοστίζει από 59.900 ευρώ.

Χωρίς σχόλια
Σχόλια σε: Ποια νέα «4×4 αγροτικά» πωλούνται στην Ελλάδα;

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.