Γράφει ο Σ.Σωτηρλής | Μικρές αλλαγές οδηγούν σε Μεγάλα αποτελέσματα.

Γράφει ο Σεραφείμ Σωτηρλής Bsc Sports Science ΑΠΘ

  • Όλοι θέλουμε άμεσα αποτελέσματα, η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται υπομονή και επιμονή για να πετύχουμε τους στόχους μας σε όλα τα επίπεδα.
  • Σε αυτό το άρθρο όμως θα μιλήσουμε για μικρά βήματα όσον αφορά την άσκηση και την διατροφή.
  • Μερικές αλλαγές που θα σας βοηθήσουν.
Άσκηση
  • Κάνε περπάτημα 30 λεπτών 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Κάνε 2-3 προπονήσεις των 15 λεπτών στο σπίτι.
  • Χρησιμοποίησε τις σκάλες όπου μπορείς ή το ποδήλατο γιαμετακινήσεις μικρών αποστάσεων.
  • Η εβδομάδα έχει 168 ώρες, τα παραπάνω μικρά βήματα απαιτούν μέχρι 2 ώρες, μπορει να καταλάβεις ότι είναι ελάχιστος ο χρόνος που θα αφιερώσεις αλλα και πάλι είναι αρκετός ώστε να αποκτήσεις τα οφέλη της γυμναστικής όπως η βελτίωση της λειτουργίας της καρδίας και η αύξηση της δύναμης.
Healthy-food (Front Street Cafe)_2 - IRETEAM
Διατροφή
  • Προτιμήστε αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, ας αφαιρέσουμε τις υγρές θερμίδες και να κρατήσουμε την γεύση.
  • Πρωτεΐνη με κάθε γεύμα ώστε να νιώθετε και να είστε πιο πλήρεις.
  • Νερό πριν τα γεύματα θα μας οδηγήσει σε λιγότερη πρόσληψη θερμίδων, έστω 70 θερμίδες κάθε ημέρα =2,100=1/3 σχεδόν του κιλού.
  • Σαλάτα με κάθε γεύμα, πλήθος από φυτικές ίνες,βιταμίνες,ιχνοστοιχεία.
  • Μικρότερες μερίδες αντί για pizza γίγας -> 1 ή 2 ατομικές πίτσες, είναι πρόοδος.
  • Φρούτα, άπειρα χρώματα ,γεύσεις, εποχής το καθένα με τα δικά του οφέλη, απαραίτητα για την υγεία και την διατροφή μας.

Γυμναστής-Προπονητής Instagram : Serafeim_sotirlis

Συμβουλές Καλλιέργειας – AgroPublic | κλίκ εδώ

AgroPublic Science | κλίκ εδώ

VIUSID® agro ένας καινοτόμος βιοδιεγέρτης | κλίκ εδώ

AgroPublic

Αγροτικά Νέα της Πελοποννήσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Translate :