Μπορώ να κάνω κάθε μέρα προπόνηση?

Γράφει ο Σεραφείμ Σωτηρλής Bsc Sports Science ΑΠΘ

Η γρήγορη απάντηση είναι όχι, έκτος αν είσαι επαγγελματίας αθλητής-αθλήτρια.

Ένα φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά είναι ότι όταν κάποιος/α ξεκινάει το ταξίδι του στο fitness ή έχει δημιουργήσει μια ρουτίνα και είναι συνεπής, θυσιάζει τις ημέρες ξεκούρασης για να πέτυχει πιο γρήγορα τα
αποτελέσματα που θέλει αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς η διαδικασία της προπονητικής δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο, χρειάζεσαι ξεκούραση.

Ιδανικά οι προπονήσεις είναι καλό να πραγματοποιούνται σε μη συνεχόμενες ημέρες με διάρκεια 24 έως 48 ώρες αναμεσά στις προπονήσεις ανάλογα.


Μια ιδανική συχνότητα για αρχάριους/ες ασκούμενους/ες είναι 2-4 προπονήσεις την εβδομάδα, ενώ για μέτριους σε επίπεδο ασκούμενους/ασκούμενες 3-5 προπονήσεις την εβδομάδα.


Μύθοι και αλήθειες για τις ημέρες ξεκούρασης
Μύθοι
  • Χάνεις μύες.
  • Μειώνεται η δύναμη.
  • Μένεις πίσω στην απώλεια βάρους/αύξηση μυϊκής μάζας.
Αλήθειες
  • Βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών.
  • Βοηθούν στην υπερτροφία των μυών.
  • Βοηθούν στην αύξηση της δύναμης.

Γυμναστής-Προπονητής Instagram : Serafeim_sotirlis

AgroPublic

Αγροτικά Νέα της Πελοποννήσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Translate :