Πώς μπορεί να μειωθεί ο κίνδυνος ανάπτυξης σακχαρώδη διαβήτη ;

‼️Απώλεια βάρους 2-3 κιλών σε συνδυασμό με αυξημένη φυσική δραστηριότητα για δύο χρόνια μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης σακχαρώδη διαβήτη από 40-47% σε ασθενείς με προ-διαβήτη!🏃🙋
 
Νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο στο έγκριτο περιοδικό Jama αναδεικνύει τον σπουδαίο ρόλο της απώλειας βάρους στη διαχείριση του Σακχαρώδη Διαβήτη!
📍 Τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή
📍 1028 εθελοντές με προ-διαβήτη
📍 6-46 μήνες παρέμβαση
📍 3 ομάδες:
α) ομάδα ελέγχου όπου δεν έγινε κάποια παρέμβαση
β) ομάδα που λάμβανε υποστήριξη αλλαγής τρόπου ζωής από επαγγελματίες υγείας (διατροφή & φυσική δραστηριότητα)
γ) ομάδα που λάμβανε υποστήριξη όπως η β σε συνδυασμό με τηλεφωνική υποστήριξη από εκπαιδευμένους στην πρόληψη του διαβήτη εθελοντές με διαβήτη τύπου 2
 
📍 Μέσος όρος ηλικίας 65,3 έτη και ο μέσος δείκτης μάζας σώματος 31,2 kg/m2
📍  Παρακολούθηση για 7 χρόνια
Τα αποτελέσματα έδειξαν:
  • Κάθε ομάδα παρέμβασης είχε στατιστικά σημαντικό χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 ανεξάρτητα από ηλικία , κοινωνικοοικονομική κατάσταση ή γλυκαιμική κατάσταση!
  • 1 στους 11 συμμετέχοντες που έλαβαν θεραπεία αλλαγής τους τρόπου ζωής τελικά δεν οδηγήθηκε σε σακχαρώδη διαβήτη!
Μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής για μεγάλες βελτιώσεις στην υγεία!
📖Βιβλιογραφία: doi:10.1001/jamainternmed.2020.5938
 

AgroPublic

Αγροτικά Νέα της Πελοποννήσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.