Ο αγροτουριστικός τομέας μετά την πανδημία

Γράφει η Ομάδα της Agropublic,

Οι μικροί αγρότες σε ολόκληρη την ΕΕ στρέφονται όλο και περισσότερο στον αγροτουρισμό για να διαφοροποιήσουν τις οικονομικές τους δραστηριότητες, αλλά η εξειδικευμένη επιχείρηση, όπως και ολόκληρος ο τουριστικός τομέας, δεν έχει απαλλαγεί από τις καταστροφικές επιπτώσεις της κρίσης COVID-19.

Παρόλο που δόθηκε μεγάλη έμφαση στον αντίκτυπο της πανδημίας στον τομέα του τουρισμού τις τελευταίες εβδομάδες, έχει δοθεί πολύ λιγότερη προσοχή στον αγροτουρισμό, ο οποίος είναι συχνά μια οικονομική γραμμή για πολλά μικρότερα αγροκτήματα.

Ο αγροτουρισμός ορίζεται ως ταξίδι που συνδυάζει τη γεωργία με μια τουριστική εμπειρία, επιτρέποντας στους επισκέπτες να έχουν μια γεύση της αγροτικής ζωής κατά τη διάρκεια του αγροτικού καταφυγίου τους.

Γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος τόσο του τουρισμού όσο και της γεωργικής βιομηχανίας παγκοσμίως, καθώς επιφέρει πρόσθετα έσοδα για τους αγρότες, αλλά επίσης βοηθά στην αύξηση των γνώσεων για τη γεωργία και τις αγροτικές περιοχές, συμβάλλοντας στη διατήρηση της αγροτικής κληρονομιάς της Ευρώπης .

Ο αγροτουρισμός προσθέτει επίσης αξία στα τοπικά προϊόντα, λόγω της αύξησης της ζήτησης για φυσικά ή χειροποίητα περιφερειακά γεωργικά προϊόντα.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο είναι αναγκαίο, οι τοπικές επιχειρήσεις να υποστηρίζουν τα παραγόμενα προϊόντα, διότι ο τουρισμός συνδέεται άμεσα με την γεωργία.

Έτσι αναδεικνύονται τα τοπικά προϊόντα και πραγματοποιείται η διαφήμιση των προϊόντων με την δημιουργία εκδηλώσεων κατά τους μήνες όπου οι τουρίστες-επισκέπτες είναι αρκετοί θα βοηθήσει στην ανάδειξη αυτών.

Επίσης η ένδειξη ορισμένα προϊόντα όπως Προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης (ΠΟΠ) καθώς και Περιορισμένης γεωγραφικής ένδειξης (ΠΓΕ) είναι αναγκαίο να λαμβάνεται όπου είναι εφικτό.

Η στήριξη των αγροτουριστικών μονάδων, η ανάδειξη αυτών και η δημιουργία όλο και περισσότερων, θα υποστήριζε ακόμη περισσότερο την αγροτική οικονομία.

Επομένως , τα οφέλη από τον αγροτουρισμό είναι πάρα πολλά. Εκτός από την γνώση που παίρνει κάποιος για την Γεωργία, για την καθημερινότητα σε ένα αγρόκτημα, την επαφή με την φύση, γίνεται επίσης και ανάδειξη των τοπικών προϊόντων.

Στηρίζεται σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό η περιφερειακή-τοπική οικονομία, και μ’ αυτό το τρόπο δημιουργείται η αγροτουριστική ανάπτυξη σε ένα τόπο.

Η ανάπτυξη του τουρισμού και της γεωργίας ξεχωριστά αλλά και συγχρόνως μέσα από τέτοιες μονάδες.

Απο την Συντακτική Ομάδα της Agropublic

AgroPublic

Αγροτικά Νέα της Πελοποννήσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Translate :