AgroPublic | Δίπλα στον αγρότη, καθημερινά αγροτικά νέα, γεωπονικές δημοσιεύσεις | ΕΙΚΟΝΑ 1

H Εθνική Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΘΕΑΣ) στεκόμενη αρωγός στις συνεταιριστικές οργανώσεις στην προσπάθεια εύρεσης νέων ξένων αγορών και της ανάδειξης των αγροτικών συνεταιριστικών προϊόντων, προχωρά στις οργανωτικές ενέργειες για την ίδρυση της εξαγωγικής εταιρείας, όπως ήδη είχε εξαγγελθεί.

Υπέγραψε σύμβαση συνεργασίας με την εταιρεία Ernst & Young, η οποία θα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες τεχνοοικονομικής και νομικής υποστήριξης, σχετικά με τη σύσταση της ανωτέρω εξαγωγικής εταιρείας.

Στο πλαίσιο υλοποίησης της εν λόγω σύμβασης πραγματοποιήθηκε συνάντηση το μεσημέρι της Πέμπτης (25/05) στα γραφεία της οργάνωσης με στελέχη της εταιρείας, όπου παρουσιάστηκαν οι ενέργειες, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα και καθορίστηκαν με λεπτομέρεια οι βασικοί άξονες της μελέτης, ορίστηκε ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή της και παρουσιάστηκε η ομάδα εργασίας, η οποία θα υλοποιήσει το ανωτέρω έργο.

AgroPublic | Δίπλα στον αγρότη, καθημερινά αγροτικά νέα, γεωπονικές δημοσιεύσεις | Collage Maker 26 May 2023 03 17 PM 8980

Σύμφωνα με το σχεδιασμό η Ernst & Young θα προχωρήσει σε:

  • Χαρτογράφηση της διεθνούς αγοράς και στη μελέτη αντίστοιχων εμπορικών εταιρειών που ήδη λειτουργούν σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα σε Ισπανία, Ιταλία, Δανία, Ολλανδία, Η.Π.Α. κ.α.
  • Ανάλυση του μοντέλου των εν λόγω εταιρειών.
  • Έρευνα σε διεθνείς βάσεις δεδομένων.
  • Πραγματοποίηση συνεντεύξεων με επιλεγμένα στελέχη αντίστοιχων εταιρειών.
  • Ανάλυση βέλτιστων πρακτικών που μπορούν να εφαρμοστούν στην ελληνική πραγματικότητα.

Στόχος της πρωτοβουλίας σύστασης της εξαγωγικής εταιρείας είναι να συμβάλλει στην αύξηση της ωφέλειας και της προστιθέμενης αξίας της ελληνικής αγροτικής παραγωγής, στη βελτίωση των εισοδημάτων των παραγωγών και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των συνεταιρισμών.

Παράλληλα, οι συνεταιρισμοί θα ενώσουν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας οικονομίες κλίμακος και καλάθι προϊόντων για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά και τη διείσδυση σε νέες αγορές και αγορές ενδιαφέροντος.