ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ VS ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Γράφει ο Σεραφείμ Σωτηρλής Bsc Sports Science ΑΠΘ
Γυμναστής-Προπονητής

Η κάθε μια έχει τα δικά της οφέλη που σημαίνει ότι η μια συμπληρώνει την άλλη και έτσι είναι και οι δυο απαραίτητες για ένα ισορροπημένο πρόγραμμα προπόνησης.


Έπειτα ανάλογα τον στόχο που έχει ο καθένας, περιλαμβάνει στο πρόγραμμα του σε υψηλότερο βαθμό αυτήν που ανταποκρίνεται καλύτερα.


Ένας γενικός κανόνας είναι ότι ανάλογα τον στόχο που έχουμε τοποθετούμε και αυτό το είδος προπόνησης πρώτα, για παράδειγμα αν θέλω να αυξήσω την δύναμη μου και την μυϊκή μάζα, ξεκινάω πρώτα με την προπόνηση δύναμης και στο τέλος κάνω αερόβια προπονεί ή σε ξεχωριστή ημέρα.

Οφέλη Προπόνησης Δύναμης
  •  Αύξηση δύναμης.
  •  Αύξηση μυϊκής μάζας.
  •  Δυνατότερα οστά.
  •  Πρόληψη ατροφίας μυών.
  •  Αύξηση μεταβολισμού ηρεμίας.
Οφέλη Αερόβιας Προπόνησης
  •  Βελτίωση αερόβιας αντοχής.
  •  Διατήρηση βάρους.
  •  Βελτίωση ύπνου.
  •  Μείωση του στρες.
  •  Μείωση παθήσεων της καρδίας.

AgroPublic

Αγροτικά Νέα της Πελοποννήσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Translate :